Tråkig måndag!

Helgen har varit bra. I fredags var jag på visning av en lägenhet till Adam i Södertälje. Den var perfekt till honom och dagen efter blev det för honom att skriva kontrakt, på hans födelsedag. Snacka om bra födelsedagspresent till sig själv. Senare på kvällen lagade jag och Andreas middag och efterrätt. "Glace ou four". Mäktigt men fan så gott det var. Vi somnade halv elva. Så skönt!

I lördags fyllde Adam år så han hade kompisar här på kvällen. Jag var hos Felicia en stund innan vi åkte hem till mig för lite förfest innan utgång på The Strip. Hade jävligt kul faktiskt! Det var inte tänkt så från början eftersom jag blev sjuk i torsdags men med alkohol försvinner smärtan. Och det fick jag ju sota för idag istället. Natten till idag blev jag ännu sjukare. Snorigare. Mer täppt. Och jag som ska jobba imorgon. Jag funderar på om jag ska ringa min chef nu eller vänta och se om jag är bättre imorgon.

Snart kommer min pojkvän hit med Ben&Jerrys till mig. Han är så go den människan. Och snart har vi varit tillsammans i ett halvår. Sex månader. Och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0