Ny-start.

Hej bloggen!
 
Det är ett nytt år, 2013. Nytt år betyder alltid nya möjligheter. Right? Det känns rätt bra, eftersom att 2012 på många sätt varit ett dåligt år, men också på många sätt varit ett bra år! Det känns skönt, och bra att börja om på nytt, med ett nytt år. Förhoppningsvis kan det leda till ett nytt jobb, som jag hoppas innerligt att jag kommer få snart! Är ganska trött på att gå runt hemma, 90% arbetslös. Med det menar jag att jag jobbar på Torekällberget på helgerna, men det är inte mycket mer än så. 
 
Jag har länge velat börja blogga igen, men jag känner att jag inte har så mycket att ge er, bloggen och mig själv just nu och heller inte det senaste halvåret. Men det är värt ett försök i alla fall! Det är svårt att hitta inspiration bara, eftersom livet just nu står ganska still. Jag är lycklig, men skulle gärna vara ännu lyckligare. Ni förstår nog hur jag menar, kanske. 
 
Just NU, sitter jag hur som helst och väntar på min mamma som ska komma hem från jobbet, med bilen. För jag ska nämligen åka och sola och därefter handla åt henne på Ica. Har funderat på att börja en solprocess. Solade i måndags och ska nog göra det på fredag också. Vill inte vara såhär vit längre, det är det absolut värsta jag vet! Så F.U.L.T!
 
Vi hörs, nu ska jag klä på mig!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är i alla fall sämst på att uppdatera! Bättring TACK!

2013-01-25 @ 07:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0